Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål!

Questions

Nogle gange vælger man det forkerte produkt eller køber et, der ikke passer til opgaven. Så du har naturligvis ret til at sende det retur til os inden for 14 dage efter modtagelsen. For denne håndtering tillægges et gebyr på 500 kr, og der foretages et fradrag på 30 % af ordrens værdi. For varer uden for vores standardsortiment gælder desuden, at vareværdien skal overstige 2.000 kr, og at returnering kun kan accepteres, hvis vores leverandør accepterer den. Alle varer skal være ubeskadiget og i original emballage.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Hvis du vil returnere varer, bedes du kontakte os for at oplyse om returnering.

Vi tilbyder vareprøver til vores eksisterende kunder. Hvis du ikke er en eksisterende kunde og godt kunne tænke dig at se vores produkter. Sender vi en produktspecialist ud til virksomheden og præsentere de forskellige produkter.

Ved bestilling af ordrer mandag-fredag før kl. 11:00 leveres varerne inden for 1-2 arbejdsdage, medmindre andet angives. For varer, der skal leveres uden for Danmark, vil vi kontakte dig og oplyse fragtomkostninger.

For eksisterende aftaler kan der gælde særlige vilkår, f.eks. faste leveringsdage.

Gebyrer for paller under godset faktureres eller håndteres i pallepulje.

For at kunne oprette dig som kunde hos Scandic Emballage, skal du kontakte vores administration på Tlf. 52 30 77 72 eller på mail info@scandicemballage.dk

Kontakt kundecentret inden for 7 dage efter modtagelsen for at registrere reklamationen. Derefter bliver vi enige om, hvornår vi kan afhente varerne, der reklameres over. Så snart reklamationen er godkendt, udfærdiger vi en kreditnota, normalt inden for tre uger.

Vores minimumsordre ligger på 500 kr.

Indkøbskurv